جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه پروفیترول

طرز تهیه پروفیترول

مرحله اول

برای تهیه کیک پروفیترول دسر ترکیه ای مخصوص ابتدا باید نان را تهیه کنید برای این کار آب و شکر را درون قابلمه مخلوط کرده و روی اجاق گاز قرار دهید تا شروع به جوشیدن کند ، حالا حرارت را کم کنید و بعد از آن نمک را همراه با آرد اضافه نمایید .

مرحله دوم

مواد را با قاشق به خوبی مخلوط کنید ، تقریباً برای مدت زمان ۲ دقیقه به صورت متوالی مواد را هم بزنید ، اجاق گاز را خاموش کنید و مواد را درون ظرف دیگری بریزید . کمی که از دمای خمیر کم شد ۳ عدد تخم‌مرغ را یکی یکی شکسته و به خمیر اضافه کنید .

مرحله سوم

خمیر را مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود ، از خمیر به اندازه نارنگی کوچک برداشته و درون سینی فر از قبل چرب شده قرار دهید ، با فاصله ، فر را از قبل پیش گرم کنید و سینی را برای مدت زمان ۳۰ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا نان ها طلایی رنگ شوند .

مرحله چهارم

در این مرحله خامه را آماده کنید ، تمام مواد را به جز وانیل و کره درون قابلمه بریزید و بر روی حرارت ملایم قرار دهید ، حالا مواد را تا زمانی که بپزند هم بزنید تا هنگامی که شروع به جوشیدن کند ، اکنون وانیل و کره را اضافه کنید و پس از مخلوط کردن مواد اجاق را خاموش کنید ، اجازه دهید تا خنک شود در طول این مدت چندین مرحله آن را هم بزنید .

مرحله پنجم

در این مرحله نان ها را چاک زده و درون آن را با خامه ای که تهیه کرده اید پر کنید ، حالا زمان آماده کردن سس شکلاتی می‌باشد برای این کار تمام مواد لازم را به جز شکلات و کره مخلوط کنید ، روی اجاق گاز قرار دهید تا شروع به جوشیدن کند سپس شکلات و کره را اضافه کنید ، مواد را به آرامی هم بزنید تا شکلات آب شود ، سس آماده شده را در هنگام سرو شیرینی خانگی خوشمزه روی نان ها ریخته و میل کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد