جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سمبوسه بندری

طرز تهیه سمبوسه بندری

مرحله اول

برای تهیه سمبوسه بندری اصل و خوشمزه تند ابتدا سیب زمینی ها را شسته و بعد از اینکه آنها را پخت اید پوست بگیریم سپس سیب زمینی ها را رنده کنید پیازها را به صورت نگینی خرد کرده و درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

پس از اینکه پیاز ها کمی سبک و شیشه ای شدند نمک را همراه با فلفل و زردچوبه به آن اضافه کنید و با همدیگر تفت دهید سپس به این مواد سیب زمینی های رنده شده را اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط کنید و تفت دهید

مرحله سوم

در مرحله بعدی سبزی های مخصوص سمبوسه که شامل تره و جعفری می باشد خرد کرده و به سایر مواد اضافه کنید و با هم دیگر مخلوط کرده و سرخ کنید ، حالا نوبت به آماده کردن نان های لواش می رسد نان ها را به صورت مستطیلی و یکدست برش بزنید .

مرحله چهارم

حالا مواد میانی سمبوسه را که سرخ کرده بودید روی نان ها گذاشته و آنها را به صورت مثلث شکل بپیچانید آنها را درون روغن داغ ریخته و سرخ کنید . برای پخت سمبوسه میزان استفاده از سبزی سلیقه ای می باشد. توجه داشته باشید سبزی‌ها را نباید زیاد تفت دهید .

مرحله پنجم

شما میتوانید خمیر یوفکا را جانشین نان لواش کنید . برای مواد میانی هم از انواع خوراکی ها و چاشنی ها مانند سوسیس و قارچ و گوشت و رب گوجه‌فرنگی و … هم میتوانید استفاده نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد