جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

مرحله اول

برای تهیه بستنی توت فرنگی خانگی خوشمزه و خوش رنگ ، میوه ها را درون ظرف آب ریخته برای مدت زمان ۲۰ دقیقه سپس آن ها را شسته و در قطعات کوچک خرد کنید ، حالا باید میوه ها را درون فریزر قرار دهید برای حداقل ۳ ساعت تا کاملا منجمد شوند .

مرحله دوم

حرکت بعدی شما مخلوط کردن شیر و ژلاتین میباشد ،مواد را در حدی که حالت اسفنجی پیدا کند با هم مخلوط کنید ، ظرف آن را بر روی حرارت بخار کتری قرار دهید تا رقیق شود ، اضافه نمودن ژلاتین به بستنی مقاومت آن را در برابر گرما و آب شدن بیشتر خواهد کرد .

مرحله سوم

در مرحله بعد توت فرنگی یخ زده را با شکر مخلوط کنید ، سپس همراه با خامه و شیر درون میکسر ریخته و با هم مخلوط کنید ، تا یکدست شوند . اکنون مایه بستنی خانگی شما آماده شده است . حالا تمام مواد را با هم مخلوط کرده و درون ظرف رویی بریزید .

مرحله چهارم

ظرف را برای دو ساعت درون فریزر قرار دهید سپس آن را خارج کرده و مواد را هم بزنید این کار را در پنج الی شش نوبت تکرار کنید این کار از یخ زدگی بستنی خوشمزه جلوگیری میکند و باعث هم دما شدن آن با فریزر میشود . بعد از انجام مراحل بالا در آخرین نوبت بستنی را فریز کنبد .

مرحله پنجم

اکنون بستنی خانگی شما آماده برای سرو شده است ، نکات تهیه بستنی ، اگر می‌خواهید بستنی شما تیره رنگ شود توت ها را بپزید ، برای شیرین شدن از عسل هم میتوانید استفاده کنید . مواد را با دست و یا هم زن میتوانید میکس کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد