جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

‌طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

مرحله اول

برای تهیه چیز کیک ژاپنی خوشمزه و مجلسی اولین کاری که می کنید این است که فر را با دمای ۱۶۰ درجه سانتیگراد پیش گرم کنید سپس درون یک قابلمه آب ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید تا بجوشد پس از آن زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید .

مرحله دوم

در این مرحله زرده ها را با همزن بالونی بزنید تا از هم باز شوند درون یک ظرف جداگانه پنیر خامه‌ای و شیر را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا کمی گرم شود ، به آن‌ها کره را اضافه کنید هنگامی که ۹۰% کره ذوب شده بود ظرف را از روی حرارت بردارید .

مرحله سوم

اجازه دهید تا کره با دمای خود مایه کاملا ذوب شود ، مایه پنیر را با زرده های تخم مرغ مخلوط کنید سپس روی آن آرد و نشاسته را الک نمایید . در مرحله بعد شکر را در صنوبر به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و مواد را هم زده تا مرنگ نرم و لطیفی آماده کنید .

مرحله چهارم

اکنون باید مرنگ را در سه نوبت به مایه چیز کیک خوشمزه اضافه کنید . قالب مورد نظر را آماده کرده و کف و جداره‌های آن را با کاغذ نسوز بپوشاند حالا نوبت اضافه کردن مایه کیک به قالب می باشد ، قالب را هم در سه نوبت به زمین بکوبید تا هواگیری شود .

مرحله پنجم

قالب را درون سینی با دیواره های بلند قرار دهید و یک سوم سینی را آب کنید ، سینی را برای ۲۰ دقیقه با دمای ۱۶۰ درجه درون فر قرار دهید سپس حرارت را بر روی ۱۴۰ درجه قرار داده و اجازه دهید تا برای ۴۰ دقیقه بپزد اگر روی کیک خانگی رنگ نگرفت گریل را برای یک دقیقه روشن نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد