جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک‌ خرمالو

طرز تهیه کیک‌ خرمالو

مرحله اول

برای تهیه کیک خرمالو ابتدا باید مواد را از یخچال خارج کرده و برای مدت زمان ۳۰ دقیقه بیرون و در محیط قرار بگیرند تا هم دما شوند سپس فر را روشن کرده تا از قبل پیش گرم شود حالا تخم مرغ و شکر را با هم مخلوط کرده و تا زمانی که آنها حجیم شوند با دور کند هم میزنیم در مرحله بعد دارچین و پوره خرمالو را به آنها اضافه می‌کنیم و برای یک دقیقه دیگر با هم مخلوط میکنیم .

مرحله دوم

در اینجا لازم می دانم به شما تهیه پوره خرمالو را توضیح دهم پس از اینکه پوست خرمالو را گرفتی آنها را درون مخلوط کن ریخته و با هم به خوبی می کنید توجه داشته باشید حتماً از خرمالوهای رسیده و شیرین برای تهیه کیک خانگی خوشمزه استفاده نمایید .

مرحله سوم

حالا به مواد مایه کیک روغن و آب را اضافه کنید و دوباره برای مدت زمان یک دقیقه هم بزنید پس از انجام این مراحل نوبت به اضافه کردن آرد و بیکینگ پودر می‌رسد ، آرد را در ۳ مرحله الک کنید و پس از آن همراه با جوش شیرین و نمک در سه نوبت به مواد اضافه کنید . یک قاشق از آرد را نگه دارید و آن را با گردو های خرد شده مخلوط کرده و به مایه کیک اضافه کنید .

مرحله چهارم

اکنون آماده برای ریختن درون قالب شده قالب را برای مدت زمان ۴۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید تا آماده شود برای تزیین هم از سس خرمالو استفاده کنید ،پوره خرمالو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و برای تزیین کیک استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد