جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه شربت نعنا

طرز تهیه شربت نعنا

مرحله اول

برای تهیه شربت نعنا خوش رنگ و خوش طعم مراحل پخت را به خوبی و با دقت انجام دهید پس از اینکه سبزی‌ها را شستید آنها را درون آبکش ریخته و اجازه دهید تا آب اضافی آن کاملاً گرفته شود . قابلمه را روی اجاق گاز قرار دهید و به آن آب اضافه کنید حرارت را زیاد کنید و اجازه دهید تا آب شروع به جوشیدن کند .

مرحله دوم

در این مرحله باید آب لیمو را اضافه کنید و پس از آن شکر را ، بعد از اضافه کردن شکر از هم زدن آب خودداری کنید و حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا شکر خودش حل شود ، بعد از گذشت ۱۰ دقیقه از جوشیدن آب نوبت به اضافه کردن دسته های نعنا می‌رسد ، دوباره اجازه دهید آب با دسته های نعنا برای ۱۰ دقیقه بجوشد ، در همان حال که در حال جوشیدن است یک فرچه را برداشته و آن را آغشته به آبلیمو کنید ، با فرچه به دیواره های قابلمه بکشید تا از شکرک زدن شربت جلوگیری کنید .

مرحله سوم

پس از اینکه شربت خانگی شما قوام آمد اجاق گاز را خاموش کنید و بر روی قابلمه یک دم کنی قرار دهید ، قابلمه را برای مدت زمان ۲۴ ساعت در همان حال قرار دهید سپس شربت را از آبکش رد کنید ، برای بهتر شدن رنگ آن از رنگ های مجاز خوراکی استفاده کنید . درون شیشه های تمیز و خشک بریزید و درون یخچال نگهداری کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد