جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک هویج و گردو

طرز تهیه کیک هویج و گردو

مرحله اول

برای تهیه کیک هویج و گردو خانگی به صورت حرفه‌ای پس از اینکه تخم‌مرغ‌ها را شکستی آنها را با وانیل و شکر مخلوط کنید و مواد را برای مدت زمان ۶۷ دقیقه با همزن برقی مخلوط کنید تا هنگامی که کرم رنگ شود پس از انجام این کار به مایه روغن را اضافه کنید و با قاشق در حدی که با هم مخلوط و یکدست شوند هم بزنید .

مرحله دوم

اکنون زمان آن رسیده که هویج ها را به مایه کیک ساده وانیلی اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید ، سپس یک قاشق از آرد را همراه با گردو مخلوط کرده و به مایه اضافه کنید . حالا الباقی آرد را با پودر دارچین و بکینگ پودر مخلوط می‌کنیم و در سه نوبت آن را الک می نماییم ( بهتر است این کار را قبل از شروع آشپزی انجام دهید ) . آرد را در سه مرحله به مواد اضافه کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد قالب را به‌خوبی چرب کنید سپس آن را آرد باشید کنید حالا مایه را درون قالب ریخته دمای فر را بر روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد تنظیم کرده و پس از اینکه گرم شد قالب را برای مدت زمان ۵۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا کیک پخته شود .

مرحله چهارم

برای تزیین کیک خانگی مقداری خامه معمولی را تهیه کرده روی حرارت قرار دهیم پس از اینکه گرم شد به آن شکلات تخته ای سفید اضافه نمایید مواد را با هم مخلوط کنید تا شکلات کاملاً درون خامه ذوب شود سپس با خامه و مغز پسته کیک ساده را تزیین نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد